środa, 4 stycznia 2012

Hej!

Dziś króciutki post, bo nie mam w ogóle czasu! Dziś środa- 7 lekcji. Przed 15 byłam w domu. Niezapomiana geografia ;* Nasza nauczycielka jest super, całą lekcję przegadaliśmy o końcu świata i innych takich ;p Uwielbiam te lekcje <3 Musiałam uporać się z angielskim, do którego jeszcze zaraz siadam. Przy okazji chciałam Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, choć już późno :) No więc tak króciutko tak to wygląda. Chciałam również powiedzieć, że uwielbiam bloga Sunny (monika-ludwa.blogspot.com) bo jest świetny i codziennie wchodzę na niego kilka razy! No dobra, jutro ostani dzień szkoły w tym tygodniu, więc luzik ;d Jutro postaram się napisac coś porządnego. Narazie! Miłej nocki :)

2 komentarze:

  1. Tobie tez Szczęśliwego Nowego Roku ! i życzę powodzenia w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dopiero zaczynasz :) Życzę Ci powodzenia w blogowaniu. Na pewno szybko się wkręcisz ;). Obserwuję, bo czuję, że będzie ciekawie. Zapraszam do mnie!

    Baśka ;)

    OdpowiedzUsuń