czwartek, 5 stycznia 2012

My passions and hobbies!

Witam.
Cieszę się, że coś się wreszcie zaczęło dziać na moim blogu. Dziękuję Sunny i mam nadzieję, że będziesz mnie odwiedzała :) Dzisiaj czwartek. Nienawidzę tego dnia. Najgorsze lekcje ;/ Ale cóż. Na plastyce, informatyce i matematyce byliśmy na przesłuchaniu kolęd i pastorałek z naszej szkoły. Podstawówka zanudzała, ale gimnazjum było super! ;p Przeszedł zespół na który liczyłam, ale przeszła również dziewczyna, hmm, po prostu nie podobała mi się, ale jest córką nauczycielki, więc wiadomo ;c Ogólnie dziś wróciłam do domu pieszo. A lał potworny deszcz! Ale ważne, że jestem już w domku :)





Dziś chciałabym napisać Wam trochę o moich pasjach i hobby! Na pewno jednym z nich jest muzyka. Kocham ją, słucham bez przerwy. Raczej gustuję w rocku i alternatywnym metalu. Szczególnie uwielbiam Linkin park, 30 seconds to mars oraz Billy Talenta. uwielbiam ich <3 Czasami posłucham również rapu, czyli moi mistrzowie- Peja i OSTRY. ;D Od czasu do czasu podobają mi się piosenki popowe, szzególnie Rihanny. Ostatnio zakochałam się również w piosence Michaela Telo- Ai se eu te pego. Świetna jest!
Kocham również fotografie. uwielbiam robić zdjęcia i nie tylko lustrzankami, ale również cyfrówkami, bo są równie dobre. Także moda- to coś cudownego. Kocham zakupy, mieć masę ciuchów i dodatków. No i kolczyki <3 No i uwielbiam także oglądać filmy. Szczególnie nowe- 2008/11 rok ;p Myślę, że to tyle. Nie powiedziałam Wam również o pasji nas moimi ulubionymi krajami- USA i Hiszpanią. Obydwa języki są boskie, a kultury znakomite! Kiedyś więcej Wam o nich opowiem. Myślę, że to tyle. A wy co lubicie robić? Lubicie muzykę? ;d
Następną notkę, postaram się napisać jutro, albo w sobotę. Na górze macie trochę inspiracji oraz Linkin Park i Billy Talent <3
Baju :)

4 komentarze:

  1. O! Widzę, że dopiero zaczynasz :) No to powodzenia w prowadzeniu tego bloga :) Czwartek jest jednak lepszy od poniedziałku, bo to przedostatni dzień pracy przed weekendem, co bardzo człowieka może podnieść na duchu. Czyli u Ciebie też pada? U mnie cały czas leje. Wrrr. Ha! Czyli słuchasz wszystkiego. Ooo! Też się hobbystycznie zajmuję fotografią. Pokażesz może kiedyś zdjęcia swojego autorstwa? USA kulturowo jest genialne – naprawdę sporo tradycji tam mają... i to jeszcze w zależności od tych wszystkich stanów. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ,życzę w blogowaniu. Ja również kocham muzykę i bez niej nie mogłabym żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, kiedyś tam będę pokazywać moje zdjęcia, tylko teraz nie mam za bardzo jak robic ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu!
    Dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń