czwartek, 5 stycznia 2012

yummy!

Cześć! 
Zabrało mnie do takiego tytułu posta, ponieważ przed chwilą jadłam 3 bita, a jak sami wiecie- jest cudowny <3 ;D Aktualnie siedzę na fcb i przegladam besty. Jedna blogerka zapytała się w komentarzu pod poprzednim postem, czy wstawię tu jakieś zdjęcia swojego autorstwa. Pewnie! Tylko teraz nie mam za bardzo jak robić z zdjęcia i nic z tego nie wychodzi ;/ Ponieważ w poprzednim poście powiedziałam Wam, że uwielbiam Usa i Hiszpanię. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was drobną informację o USA <3
Pewnie wiecie sami, ale po ulicach Nowego Jorku jeżdżą żółte taksówki! Są świetne i uwielbiam je!
Kilka przykładów:









Chciałabym Was również z góry przeprosić, jesli na moim blogu pojawią się jakieś niedoskonałości. Jeszcze za bardzo tego wszystkiego "nie łapię" więc darujcie mi :)
No i ukochany, przecudowny Nowy York. Jest prześwietny i kocham te miasto, dlatego musicie na niego zerknąć ^^






Mmm! Uwielbiam to! ♥

To świetnie miejsce! Z pewnością w przyszłości muszę się tam wybrać :)
I jeszcze o jednym chciałam Wam wspomnieć. Lubicie Plotkarę? Bo ja jestem tym serialem zauroczona <3 Szczególnie lubię Blair&Chuck, ale każda postać ma w sobie cos wyjątkowego :* Ostatnio przeszukiwałam Internet, alby poszukać seriali podobnych do Plotkary. Znalazłam Skins. Co o nim sądzicie? Na razie nie miałam czasu wypróbować, ale może damy radę :)
Bardzo się cieszę, że jakoś powolutku mój blog się rozwija. Mam nadzieję, że przybędzie nas więcej! :)
Miłego odpoczynku przed długi weekend <3

9 komentarzy:

  1. siemcia. fajny blog. wejdź na mój.

    OdpowiedzUsuń
  2. żyjąc tam czułabym się jak w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, świetne ! :)

    + zapraszam Cię na konkurs

    http://lovellyberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mojej koleżanki (wielbicielki plotkary) skinsi byli za wulgarni.
    a ja osobiście ich uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym chciała tam pojechać < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Stany Zjednoczone ♥! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ♥♥. U Ciebie bardzo przytulnie ;**

    Baśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, sprzedaję kilka rzeczy na allego jak i poza, może coś kupisz? Zapraszam na bloga, aby obejrzeć zdjęcia (od razu przepraszam za jakość zdjęć, ubrania są w stanie idealnym)

    www.nur-eine-weile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plotkarę obejrzałam całą, a co do 3bita to też go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń